Det känns som om man kan rensa i sommargarderoben :(

Hej! Här har det regnat idag :( Jag har tagit bort balkongblommorna :( och jag känner hur man kanske ska börja tänka på att rensa bland sommarkläderna och ta fram lite höstkläder och sånt. Skolan börjar om typ 1½ vecka och det känns verkligen som om sommaren är borta :(

Jag har några nya koftor i garderoben och ska inhandla lite mer när jag får lite pengar igen. Här är en kofta som redan ligger i min garderob:



Jag kan tänka mig att matcha den med ett enkelt linne under med ett skärp i midjan, svarta jeans =)


Kommentarer
Postat av: sabina

Jag bor i Malmö. Men tyvärr har sommaren varit otroligt dålig här i år :(

2011-08-19 @ 17:56:17
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0