Hippo!

Hej!
Som ni förstod av bilderna nedan har jag varit på Parken Zoo, i regnet! ... suck. Men så är det när jag och M planerar somt tex: två år i rad har det regnat när vi varit på liseberg, det regnade när vi var till kolmården, nu regnade det på parken zoo osv...
Men som tur var så började det spöregna när vi var på väg till bilen! Slapp vi det värsta iallafall :)

Imorn hade jag tänkte gå upp skapligt lagom :P ut på nån grusväg och köra järnet, powerwalk blandat med löpning. Måste blanda då jag har problem med att hjärtat rusar i puls i för hög aktivitet så får inte träna för hårt för läkaren, så jag har pulsklocka för att ha koll på läget, så därför blir det oftast blandat med gång och spring. Dels för att det är tråkigt att bara gå ibland och dels för att jag hoppas att ju oftare jag springer desto bättre kommer det bli med pulsen. En annan anledning till att jag gör så här är så att jag slipper känna mig som en hippo(flodhäst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0