Jag kom och tänka på det nu kanske för att det är så tyst ...

Godmorgon! Jag har tvätten idag, hmm är lite skeptisk till att hänga upp det, kommer va stelt i halsen :P Läget är fortfarande stabilt men fortfarande en liten klump i halsen och öm men så ska det va... Bara jobbigt att inte få fysiskt anstränga mig, behöva be markus om hjälp med vissa grejer börjar bli jobbigt, man vill ju liksom kunna klara sig själv med alla normala grejer man brukar kunna göra..

Jaja, när jag var nere i tvättstugan kände jag hur kallt det var i trapphuset, det är verkligen höst på väg?! Men redan, det är ju bara augusti. Känner redan hur kylan är på väg... Här är ett fint kort jag tog förra hösten:


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

2011-08-19 @ 10:47:21
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Bella

Maria wern är helt ok :)

2011-08-19 @ 11:12:50
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0