Såg ni Hollywoodfruar igår?

Godmorgon! Hur mår ni? Jag sov som en kratta och blev väckt av Markus när han snart skulle gå till jobbet. Jag vaknade och somnade och vaknade och somnade hundra gånger inatt kändes det som. Vid 5 kunde jag nästan inte somna om, så det kanske blir en lite tupplur på dagen :P

Ska inte göra något speciellt idag, gjorde allt viktigt igår, åkte till marieberg, rensade min sommargarderob OCH städade(markus dammsög, jag plockade)  =) Så idag blir det kanske någon film, en lätt promenad om jag vågar(tänker på ärret) Vi får se helt enkelt.

Såg ni förresten hollywood-fruar igår? Jag tycker alltid det är lika roligt samtidigt som det är jobbigt att titta på, tycker egentligen bara om maria och isabel, de andra är bara jobbiga :P Men som aftonbladet visar så var det mer att de prata med varandra och om varandra, förra säsongen va alla fruar bara var för sig i varje avsnitt.


Kommentarer
Postat av: Soha

Hollywoodfruarna är alltid roliga :)

2011-08-23 @ 08:49:23
URL: http://sohas.myshowroom.se
Postat av: felicia

Absolut att man såg det :D



Jaa! Hahah ja me fan B-)



Ja det gör jag :) dansar du? :)

2011-08-23 @ 16:17:56
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0