Christmastree details


Detaljer från julgranen

Godmorgon! Hur mår ni? Jag känner mig istortsett som mig själv igen, SKÖNT! =) Jag ägnar hela dagen åt plugg och tvätt!! Håller på att skriva klart den sista uppgiften på en kurs, så att jag kan slappna av i helgen och inte tänka på den! Ska också springa ner till tvättstugan efter jag skrivit klart här :) Ikväll åker jag till skolan och går på min kvällskurs så ska läsa klart några sidor kvar till kvällens lektion :D

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: Nej faktiskt inte, ska ta och slinga mitt hår och sedan bara ta det lugnt hemma. Tänkte umgås lite med familjen för en gångs skull :)

Själv då? ;)



Nej nej, jag var nere på mitt landställe i Blekinge på bilden :)

2011-12-15 @ 17:56:53
URL: http://alwayssmile.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0