Dan för dopparedagen/Uppesittarkväll

Och vad gör jag- sitter själv i soffan och äter popcorn... Markus jobbar inatt så jag är tyst som en mus så han kan sova lugnt :P Vad gör ni då? Tittar ni på Bingolotto? =) Jag sappar lite, har ganska tråkigt faktiskt.. Sitter lite som ett barn och väntar på att klockan ska ticka så att det kan bli läggdags och sen julafton :P

Lite spänd och glad är jag såklart, men det är också min första jul utan min "riktiga" familj, eftersom Markus jobbar är vi bara hos hans familj imorn och åker till Strängnäs efter helgen. Men så är det =)

Imorn tänkte jag visa vad jag ska ha på mig =) Det blir iallafall en klänning! Resultat får ni i antingen videoblogg eller outfitbild, får se vad jag hinner med innan vi måste åka iväg =)
Då får ni se hur håret blev också :D Nu är det för mörkt här och svårt att ta med systemkameran själv!

Hoppas ni får en toppenkväll iallafall! :D


När vi var små så fick vi alltid paket i julstrumpan på morgonen =)Jag och Markus har en varsin strumpa som ser ut så här: (men vi fyller nog den inte med paket till imorn bitti)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0