Jag och mitt <3

Godmorgon! Kör på direkt med ett inlägg till min lära-känna-mig-lista som finns som egen kategori också! Jag och mitt <3:

Jag och Markus har varit tillsammans i ca 2½ år! Vi möttes första gången på gymnasiet och va tillsammans några månader, men jag var tvungen att flytta hem till strängnäs med brist på jobb i örebro, så det höll inte längre. Men min pappa sa till mig när vi inte va ihop längre fastän jag ville: att om det verkligen är menat att ni ska vara tillsammans så kommer ni hitta tillbaka till varandra. Och de gjorde vi :D

Nu bor tillsammans sen 1½ år ungefär och vi har det superbra ihop :) Samtidigt som vi är väldigt olika är vi också väldigt lika varandra i våran personligt och intressen och allt sånt där =)


Kommentarer
Postat av: toowweee

ja:( hah nej de är min häst!

2011-07-15 @ 12:08:59
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0