Regnig dag!

Hej! Vad gör ni? Jag sitter inne med datorn för det regnar! Som tur var hann jag med min morgonpromenad innan spöregnet kom :P
Idag ska vi gå och kolla efter lite inredningsgrejer på Jakobssons möbler! Ska byta ut några lampor hemma som vi frågar oss själva varför vi köpte dom från första början? Man kanske är lite impulsiv ibland :P

Men en grej jag vill visa er nu är en dålig(jag tycker det) grej av Hm! Ser ni någon likhet på bilderna? - Det är ju samma kroppar! dem har bara bytt ut huvudena i datorn... tycker det är riktigt dåligt, då får man ju bara se hur bikinin sitter på en typ av kropp... Jag vet att de har andra bilder på bikins också där det är olika kroppar men då kan man ju fota alla bikinis då ju! 


Kommentarer
Postat av: josefine

Okej. Ja min dag har varit kanon :)

Allt bra idag ?

2011-07-29 @ 13:13:16
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0