There is no way it could work without you <3

Godmorgon! Uppe med tuppen, har tvätten idag :S Orkade nästan inte gå upp när klockan ringde...Är inte van att gå upp vid sju nu på sommaren! Nu har jag precis gått min morgonpromenad och sitter och knaprar på min frukost :P

Idag hoppas jag att min mobil kommer! De skickade mejl i fredags om att den var skickad och den kom inte igår.. Så jag hoppas hoppas hoppas på att den kommer idag! Annars blir jag sur :D

Sist men inte minst vill jag tacka er! Ni är allt för underbara. Jag vet att dagens-blogg-tävlingen hjälpte till för jag hade sjukt många läsare igår! Men om man jämför anmälningar tll dagens blogg med hur många som gick in på min blogg så var de måååånga mer som bara gick in på min blogg =) Och det tackar jag för! Keep it up :P Utan er = ingen blogg!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Sv: tack tack ;)

2011-07-12 @ 11:10:37
URL: http://annabergmann.blogg.se/
Postat av: Kristina

SV: Okej, vad kul! Då ska jag hålla utkik efter nästa dagens blogg :D

2011-07-12 @ 12:24:41
URL: http://bathen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0