Vi bor på landet...

Godmorgon! :D Är det bra med er? Med mig är det toppen! Idag ska vi åka till Odensbacken, där Markus föräldrar bor. De är i Cypern så vi ska hjälpa M's systrar att vara husvakt! De har pool och stor gräsmatta så det passar mig perfekt =)

Så den här veckan har vi lite planerat, idag ska vi till Factory Outlet och de andra dagarna ska vi ta färjan till Vinön, för jag har aldrig varit där och sen hoppas jag på svampplockning=)
Datorn har jag med mig så uppdateringar kommer det att bli!




Kommentarer
Postat av: emma

jaha vad roligt :) så du trivs!! Såg att du skulle till landet. jag älskar att vara på landet, det är en helt annan miljö man kommer till - underbart! :)

2011-07-27 @ 10:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0