Wainting for a lot of things to arrive!

Hej!
Så mobilen kom inte idag heller, men jag tror jag vet varför.För om paketet ligger på utlämningsstället idag så tar det ju alltid en dag att få hem avin. Men jag ska inte hoppas för mycket på att den kommer imorn, då blir jag bara besviken om den inte kommer... :P 

Men en sak jag kan vara glad över idag är iallafall att lite inredningsgrejer har kommit! Ska springa och hämta ut det strax. Och så fort jag har inrett så får ni såklart se bilder! =)
Plus att jag också fått silikonskydd till iphonen, som va superfint! Den får ni se ikväll, jag lovar!

 

Kommentarer
Postat av: Viola Stark

Svar: Tusen tack för kommentar, klänningen är köpt på H&M i början av juni. :)

2011-07-12 @ 19:20:12
URL: http://violastark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0