Honeyeye

Godmorgon! Är det bra med er?
Jag har precis varit på morgonpromenad och nyss ätit frukost :) Det är redan jättevarmt ute!!! Så idag har jag och M planerat att åka och plocka jordgubbar och sen ligga och sola och bada ute hos hans föräldrar. De värsta med sommaren är just att man bor i lägenhet, känner mig instängd. Vill också gärna ha pool när jag solar så man inte smälter bort, så då brukar vi åka till M's föräldrar. -Stort hus, stor gräsmatta och en pool! :D

Senare i eftermiddag ska vi vara barnvakt åt M's systerson så jag ska tidsinställa några inlägg åt er, så ni får nåt att läsa :)

Utomlands skulle sitta fint också! Här är jag, emma och fia på zakynthos, grekland, 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0