Nytt skrivbord från Ikea

Hej!
Jag lever :P Sitter just nu ute på landet(hos M's föräldrar) Vi har badat idag igen :P Underbart väder, dock lite varmt att bara ligga på en gräsmatta att steka, så då lägger jag mig på luftmadrassen i poolen och solar :D PERFEKT! 
Vad har ni gjort idag då?

Ja juste det! Vi åkte till IKEA imorse och köpte ett skrivbord(läs- markus köpte ett åt oss) Har äntligen kommit på hur vi ska möblera i extra rummet och vart vi ska ha databord och hylla och så. Så ikväll ska vi montera ihop det och möblera lite :D Ni får självklart se resultatet sen :D Men här är skrivbordet: (bild från http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50196373)

 


Kommentarer
Postat av: selma

SVAR: Åhh, den verkar också god ju! Var den det ? :D



I sommar ska jag nog mest rida, vara med kompisar och lite så, blir nog en vända till London också:D För din del då?

2011-06-30 @ 23:12:03
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0