Fogy

Godmorgon! Vaknade av en jobbig marddröm, så låg kvar i sängen lite extra och försökte omvandla den till nåt bättre, så nu har jag precis ätit frukost, och ska strax åka och träna. Idag blir det indoor-walking på friskis, ett pass med crosstrain-maskiner. Första gångnen jag går på det, så ska bli intressant! 

Idag ska jag dessutom spela in videoblogg åt er, och damma och dammsuga hela lägenheten! Imorn åker jag till min pappa så måste hinna allting idag! :P

Kio och <3 på promenad förra året i april!
 

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Vad tyckte du om passet? Gillar inte alls det, föredrar spinning :D

2011-11-13 @ 11:55:00
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0