Hinna med en hel del idag!

Hej! Vaknade strax efter 7 av en fågel, en fågel?! Borde de inte ha flytt till varmare breddgrader? Kollade på termometern och det är 10 grader ute, inte konstigt att det sitter en fågel på min balkong och sjunger!

Idag ska det hinnas med en hel del! Ska på stan med Emma om nån timme eller så, hon ska handla julklappar och jag ska handla julgranskulor =) Förra året hängde det allt för många röda i granen så ska köpa lite silvriga idag! =) Måste också köpa glitter, hade bara två längder i granen förra året, såg alldeles tomt ut, så blir nog riktigt stylish med en till längd =)

Sen i eftermiddag åker jag hem till Strängnäs, när jag kommer fram ska jag upp och umgås med pappa c/o :D Ska för övrigt jobba lördag, söndag på mitt gamla jobb som har inventering. Det tacka jag ju inte nej till eftersom det är 100% båda dagarna :D Så jobbar två dagar, men får betalt för fyra :D


Så ska tidsinställa lite nu så ni kan kika in här under helgen och ändå ha något att läsa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0