Jul snart?

Hej! Uppe med tuppen var jag! Kändes dock som klockan var låååångt innan halv 7 när jag gick, inte riktigt redo.. Men det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning. Idag var det ju Dagen med stort D, dags-att-skriva-tenta-dag! Hade tentakänslan i magen som vanligt men så fort jag började skriva flöt allting på, tror det gick bra =) Men klart är man alltid osäker, eftersom det tar 3 lååånga veckor innan man får svaret.

Efter salstentan gick jag och lämnade in hemtentan också, känns så himla skönt =) Det var också slut på kurserna jag skrev tenta på så jag har ledig helg!

För övrigt sitter jag och lyssnar på jullåtar och fixar en jullista på spotify =) -Älskar julen! En kompis till mig har redan bakat lussebullar <3 Förra året var min och Markus första jul i lägenheten, den blev inte riktigt som vi hade tänkt oss då jag var sjuk december och januari, så vi hoppas på en betydligt lugnare jul i år!


Så här såg det ut i hyllan när tomtebarnen hängde där! =) Ska bli mys att pynta igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0