Julklappar

Godmorgon! Ska strax åka och handla julklappar =) Det gäller att börja i tid! Dock blir det många att köpa till så har skrivit en julklappsbudget, och insåg att den faktiskt kommer hålla, tills jag kom ihåg att jag börjar ny kurs i veckan och det måste köpas studentlitteratur.

Usch för studentlitteratur! Men sitter och tittar på listan med böcker och kanske måste köpa 1 eller 2 böcker, resten kan jag nog låna eller kopiera ifrån biblioteket! =) Men får väl se efter man har fått tag på studiehandledning så man vet hur mycket man ska läsa och så...

Nä nu måste jag sluta, ska strax åka till Marieberg galleria, men första ska jag förbereda ett inlägg åt er=)


Såhär såg det ut förra julen hos Markus föräldrar, -blir många klappar åt många barn :P


Kommentarer
Postat av: Sabina

oh jag fullständigt älskar julen

2011-11-07 @ 10:30:31
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0