Ute på äventyr!

Hej! Hur mår ni? -Jag är tröööött! Har varit på äventyr hela helgen, känns som jag knappt varit hemma! I lördags åkte vi till min syster och sambo med barn i eskilstuna(1h bort) va där några timmar och firade robin som fyller 25 imorn!

Sen åkte vi tillbaka till Örebro och skulle äta hos markus syster med sambo och barn. När vi väl kommer dit får jag typ "anfall", min mage krånglade. Har haft magkatarr förrut och kände igen symptomen på en gång, jag blev jättespänd i magen och aptiten sjönk ner under jorden. Så markus åt och sen åkte vi hem, jag somnade kl 8 i sängen och vaknade 7 imorse =) skööönt!

Imorse mådde jag jättebra igen :S Skumt med magen alltså! Men men, så vi åkte och handlade mat imorse och sen skulle markus bli klippt av hans mamma, så vi fick lucnh, fika och kvällis hos hans föräldrar =) Och så tittade vi på Harry Potter =) 

Hit har ni väl inte orkat läsa va?, För mycket text :P Men nu ska jag sova och vi hörs imorn! Har massa bra inlägg att köra och videos att filma =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0