Kapade mitt hår, men ångrade mig!



Slutet av 2009 kapade jag mitt hår, kommer inte ihåg exakt hur långt det var men strax nedanför bysten kanske? Då blev det så här kort efter frisörbesöket. Gillade det jättemycket, men var tvungen att klippa mig varje månad för det våxte nåt enormt snabbt. Så jag bestämde mig för att spara ut strax innan sommaren 2010. Nu är det typ mitten av oktober och håret har blivit ganska långt ändå =)

Det jag gillar med långt hår är att det är så lätt att bara sätta upp om man har en bad-hair-day, till skillnad från kort där jag kände att jag var tvungen att fixa varje dag!

April 2010:



Januari 2011:



Juni 2011:



September 2011, kanske inte syns så mycket på den här bilden då det är lite upplockat men längre har det blivit! =)



Under denna period har jag toppat mig 3 gånger tror jag. Men varje gång jag kommer till frisören så säger hon alltid att det inte alls var slitet så behöver inte gå så ofta till frisören! =)


Kommentarer
Postat av: Blopparna-Emmy

Gud vad det växer snabbt, det är jätte snyggt!

Håller med dig om att det är så skönt att bara kunna sätta upp håret när man har en dålig hårdag. Jag är sugen på kort hår, men har också tänkt på att det antagligen kommer till att behövas fixas till varje dag och jag som älskar att bara sätta upp det i en knut.. blir nog till att vänta med det.

2011-10-12 @ 13:41:54
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Du har så fint hår :)

2011-10-12 @ 19:51:43
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0