When we stand together as one

Godmorgon! =) Hur mår ni? Jag mår sådär faktiskt, igår på eftermiddagen började känna att jag hade ont i bröstbenet(sternum). Det är de benet som revbenen fäster i, benet som är mellan brösten och framför hjärtat(om ni fattar :P) Så ringde upp min pappa som är väldigt kunnig om kroppen, han trodde det kunde vara något med bröstmuskeln som fäster där men han skulle kika i sin medicinbok om han kunde hitta någon annan orsak till smärtan. Ska till läkaren imorn, för en annan grej, så ska fråga honom om han vet vad det kan vara!

Idag ska jag och Markus bort över dagen och sen ska jag träffa tjejerna ikväll så jag kommer nu tidsinställa inlägg åt er så ni har något att läsa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0