30 day song challenge Day 24 - A song that you want to play at your funeral

För det första så vill jag säga att det är inte jag som har kommit på kategorierna, så dagens kategori blir lite svårt för mig att göra, för jag kan själv inte spela en låt på min egen begravning. Jag tror jag skulle formulerat kategorin så här för att det ska bli mer rätt: A song that want to be played at you funeral. Eller nåt

För det andra, vad ska man ha för låt till den här kategorin då?? Ingen jätteglad låt och ingen depplåt.. hmm får bli nåt sånt här:


Kommentarer
Postat av: Sabina

visst är de? jag blev kär när jag såg de =)

2011-09-14 @ 23:10:34
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0