All of us are searching for an open arm

Efter några glas vatten under hela dagen så mår jag mycket bättre, har dock varit otroligt seg och trött idag!! Så det har inte hänt mycket idag - kollade på en film, städade hela lägenheten, fixat lite inför min födelsedag och glott på tv! :P

Vet ni?! Imorn ska jag iväg till Friskis och fixa kort där! Nu har det gått så pass lång tid efter operationen så nu får jag träna! :D Är riktigt taggad och vill gärna dela med mig av hur det går. Vore skönt om ni kunde dela med er av eran träning, peppa och inspirera varandra, låter det bra? =) 

Bjuder på en gammal bild, när jag var vältränad och mådde grymt bra! :D Syns inte så mycket att jag var vältränad men jag kommer ihåg hur nöjd jag var med mig själv och mitt liv =) Hade precis flytta tillbaka till Örebro när bilden togs  och allt flöt på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0