Efter första passet på friskis!

Hej!
Tänkte berätta lite om mitt första pass på friskis, jag har tränat där förrut men mitt första för den här gången =) Men jag vill be om en sak, kan inte ni berätta för mig hur erat gym/jympapass va idag eller den senaste gången ni var där. Berätta vad det va för pass och hur allt gick! =) Tänkte att det kanske kunde hjälpa oss att peppa och inspirera varandra med träningspass/övningar man kanske aldrig hört talats om förut!

Men jag gick på aerobics 1 idag på friskis och svettis på kvarnen i örebro. Det var grymt bra! Om ni bor i örebro så ska ni verkligen gå på det! De var Linda T som höll i passet och hon var jätteenergisk och körde med oss bra. Jag har inte tränat sen oktober så de var tufft men jag kom in i stegen jättelätt. Kan ju va för jag kört aerobics och dans förut =)

Alla mina pass"analyser" kommer finnas under kategorin "Träning och hälsa" här på bloggen. Kommer nog ha träningsvärk imorn så imorn blir det vilodag. Men jag har heldag i skolan så det är skönt att slippa stressa från skolan till gymmet =)

Så imorn när jag är i skolan så tänkte jag bjuda er på musik och ett stort collage med klänningar. Då får ni hjälpa mig välja klänning till min födelsedag! :D

Har den här som bakgrundsbild på min dator, gillar den skarpt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

fin blogg!

allt bra ? :)

2011-09-13 @ 06:44:44
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej!

Mitt senaste friskispass var i måndags och det var Core med en massa styrka och kondition inblandad. Det gick jättebra och jag kände riktigt vilken energi jag fick :) Core ser många som ett "lungt" pass men icke! Det ger både muskler och kondition, så det rekommenderar jag :) Core riktar sig ju mycket till bålen så om man vill ha fin mage så tycker jag Core passar =)

2011-09-14 @ 11:50:03
URL: http://fiitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0