It can happen to you or me...

Hej! Såg ni nyss på robinson? -Hon fick f*n en hjärnblödning?! Va läskigt :( Men jag vet att hon klarade sig för jag läste hennes blogg nyss så de va skönt =) Här har ni hennes blogg där hon själv berättar om händelsen.

Vet ni vad jag kom på tidigare idag, de är FÖRSTA SEPTEMBER! Nu är sommaren slut, alla skolor har börjat, inte många som fortfarande har semester, löven börjar gulna och det är bra mycket kallare ute. Det är skumt hur tiden går så fort! Jag menar, det känns på ett sätt som om jag nyss satt i skolan och tog sommarlov. Men det är nog för att även om man åker på semester på sommaren och gör saker när man är ledig, så är man fortfarande ledig. Dagarna flyter ihop, har inte koll på vilken dag det är riktigt, kommer inte ihåg exakt när man gjorde en specifik grej. På sommaren händer det mycket, men det är mycket blurr just för att man är ledig, tror jag.
Förstod ni nyss vad jag menade? Äsch :P
Bjuder på en fin höstbild från förra året.

Kommentarer
Postat av: Moa

Na inte direkt :) betyder att man läser mycket om ekonomin i kina, samt kinesiska sen får man även åka till kina i trean och arbeta ett par veckor :)

2011-09-02 @ 09:13:44
URL: http://moahedeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0