PANIK!

Godmorgon! Hade nyss väldig mycket panik, vi har världens rusk-höst-väder i örebro och det spöregnade nyss, nu ser det ut som det har lugnat ner sig. Men mitt i det värsta regnat slocknar allting i lägenheten! Allt blev tyst och mörkt, inte bra för en mörkrädd och allmänt rädd person. Ingen el= inga lampor funkar, ingen tv, inget internet, ingen tvätt. Har ju tvätten så jag undrar om den är igång nu igen när elen är tillbaka. Jaja, det ser jag när jag är därnere :P Ja nu är elen tillbaka men fick lite panik över att allt var tyst och mörkt utom regnet som smattrade på fönstret.

Idag har jag tvätten som jag redan skrivit och ska också springa några ärenden på stan(när det inte regnar helst) för markus tog det enda paraplyet till jobbet, har bara ett trasigt hemma(kan ju köpa ett nytt på stan =) ) SKA också plugga, har en uppgift att fixa till morgondagens lektion, kommer gå galant men ska först läsa ut en bok till den så har lite att fixa idag...

Jaja usch vad tråkig text det blev, jag kan ju locka er med att mamma köpte mig två par nya skor i helgen som jag ska visa er i ett kommande inlägg idag =) Ska ta kort på dom med detsamma! =)

En fin bild från när jag och M var ute och cyklade en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0