Vill köpa massor till nya lägenheten!

Sitter och kikar på blocket och massa inredningssajter efter massa skoj till min nya lägenhet, vill köpa massor! =) Däremot ska jag vänta till jag flyttar in och köpa allt eftersom jag bor där, förutom sängen dock =P På blocket kikar jag mest efter ett matbord och stolar, hittar flera hela tiden men jag är inte snabb nog tydligen, för har inte fått tag på något än! På inredningssidorna kikar jag på saker som de här:



Kommer ha min säng i samma rum som vardagsrummet så då blir det nog fint med en skiljevägg så man får ett "litet sovrum" iallafall :P Pallen hade jag tänkt att ha i hallen så man kan sitta och ta på skorna =)

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Åh, vad roligt att få inreda en ny lägenhet! Jag hoppas att allt är bra med dig. Kram

2012-04-24 @ 16:24:22
URL: http://knorkan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0