Något som jag hatade, har blivit något jag älskar!

Träning var något jag verkligen bävade för, men nu är det något jag inte kan vara utan. Eller alltså det har gått lite upp och ner de senaste 2 åren men nu har jag verkligen fastnat för träningen. Under julveckan klättrade jag på väggarna för att jag inte kunde eller hann träna!

Varje vecka kör jag pass som aerobics, dans och step. Nästa vecka är dett nytt schema på friskis och då ska jag börja med boxning också =) Så att jag får in styrka i min träning och inte bara kör konditionspass.

I och med att jag tränar som jag gör har jag också börjat äta mycket bättre! Förr kunde jag ställa mig och baka kladdkaka mitt i veckan, köpa godispåse mitt i veckan och på helgen, men det är inget som sker längre. Jag äter nästan inte ens godis på helgerna längre. Popcorn har blivit min senaste favorit, men äter också godsaker då och då. Tror inte att man ska ta bort sånt helt, men bättre att äta sånt ibland bara =)

"före"



Efter(ingen putande mage...) :)

image description


Kommentarer
Postat av: Marie Lau.

Malin sånna bilder är peppande:-) före efter bilder alltså! Bra jobbat fining:-) / Marie

2012-01-08 @ 11:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0