Sänggavel

Hej!  =)
Flyttade ju i lördags! Gick som smort, fick massor av hjälp av familj och vänner, så det gick fort och smidigt. Har fått upp en hel del i lghtn, var dock tvungen att åka till Strängnäs i söndags och jobba och åker hem om en vecka så får fixa resten när jag kommer tillbaka till Örebro =)

Men sitter och planerar lite hur jag ska fortsätta inreda och letar just nu efter sänggavel. Tycker inte jag hittar någon fin sänggavel så letar efter andra alternativ. Funderar på att köpa någon av dessa och skruva upp på väggen som gavel istället. Vet däremot inte om jag ska ha vitt, eller färg. Rummet går i rosa så den färgade skulle passa fint, men har även bara vita möbler så måste fundera vidare! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0