When you smile the whole world stops and stares for a while

Hej! -Sitter under mitt täcke och ska strax sova, ville bara slänga in några ord här innan dess. Har spenderat kvällen med Linnea i hoppet om att filmen vi försökte ladda ner 4 gånger skulle vara bra, vilket den inte var så vi stängde av den. :( Men jag hade trevligt ändå!

Jag vet att det inte sker några dagliga inlägg här inne som förut, men mina dagar är fyllda med massor som jag skulle vlija berätta om men hinner inte och kan inte...Så ni får hålla ut tills jag kan berätta faktiskt! 

Något som jag däremot tänkte dela med mig av imorn är ett nytt inköp jag gjorde idag på stan. Nämligen mina första hängselbyxor, eller a i form av shorts. Heter det hängselshorts då? Iallafall tänkte visa dom imorn =)



Det var den här filmen jag och Linnea stängde av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0