Nya skor!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Hittade hit när jag sökte information om operation vid struma.
Jag har fått tillbaka min hypertyreos och sköldköteln är förstorad så nu råder läkarna ni att operera. Jag velar så mycket pga riskerna och ärret på halsen. Är 27 år och det känns som hela utseendet kommer förstöras ;)
Hur länge sen operade du dig? Syns ärret? Hur gick operationen? Hur länge var du sjukskriven?

Skulle bli så tacksam om du ville svara!
Med vänlig hälsning isabell

Svar: Hej! Hoppas att allt löser sig hur du än gör, men jag är jätteglad att jag opererade mig. Mådde inte bra av medicinerna innan, nu äter jag bara en levaxin/dag. Opererade mig förra året den 16 augusti, så liiiite mer än ett år sen =) Jag jobbade inte under tiden jag opererade mig, så var aldrig sjukskriven men var bara stel och öm i 4-5 dagar. Ärret syns, men bara lite, men man glömmer bort det jättefort. Det är bara som ett ljust streck på halsen. Mvh Malin
Malin Ericsson

2012-09-04 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0