Abc, du är i mina tankar, Cde mitt hjärta det bankar

Hej! :D Jag skulle ju ha visat det gråa nagellacket igår, men jag var helt slut igår. Va i skolan från lunch till 16:15 och sen hem och äta. Efter maten ville markus ut och cykla, han hade varit på ett ställe som han ville visa mig. De va helt okej fint =) Lägger upp en bild nedan!

Men nagellacket då, nu när jag pluggar blir det ju lite andra bullar, plugget måste gå före bloggen och vi får se när jag kan måla naglarna och visa er! Men det blir ikväll eller imorn, jag lovar! =)

Idag tänkte jag plugga nu på innan lunch, sen ska jag cykla till skolan och möta upp ett par klasskompisar och prata om när vi ska träffas inför lektioner och så. Tänkte plugga sen efter det också, får se om det blir hemma eller på skolan. Ganska skönt att plugga på skolan, speciellt biblioteket, där är det så lugnt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0