Breakfast

Godmorgon =) Fortsätter på kost-temat som jag skrev om igår, måste bara säga först att jag började i måndags med att tänka på kosten och ge allt på träningen, och det har redan gett lite resultat på vågen! :D

Men det här är det jag OFTAST äter till frukost. Brukar göra små ändringar i frukosten så att jag inte ska tröttna.

Idag blev det, vatten(viktigt att få i sig), kopp te mot halsen(tror minsann förkylningen börjar visa sig ordentligt), knäcke, liiite smör(så det inte blir torrt) och ägg på den! Ibland äter jag bara ägget som det är med salt eller kaviar. Och sen yoghurt med frukt i, idag blev det vindruvor och lite kanel. Riktigt gott faktiskt! Ibland har jag hallon i yoghurten, för som sagt om jag inte varierar min frukost lite grann så tröttnar jag tillslut =) Typiskt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0