Mysigt höstväder idag!

Hej =) Hur mår ni? -Jag har sovit knasigt så är lite seg...Har faktiskt sovit knasigt sen innan tentorna som jag hade förra veckan.. Vet inte riktigt varför :S

Idag har jag inget att göra, skrev klart ena delen på en uppgift till skolan igår och kan inte fortsätta skriva förrän jag har vart till skolan och lånat den andra boken jag ska skriva om, men gör det imorn när jag ändå ska till skolan...

Så jag tänkte sätta mig och sortera våran stora tvätthög, medans jag tittar på en film =) Om den är bra nämner jag den här senare såklart! :D

Vi har fint väder idag också!


Kommentarer
Postat av: cornelia

svar: jag valde faktiskt bara sam sam linjen men samma ämnen som i nian fast djupare inriktning, för att få en större utbildning och inte inrikta mig på något så det blev den linjen. :)

2011-11-09 @ 10:55:35
URL: http://annacornelialovisaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0