Är helt förstörd!!!

Godmorgon... Jag är inte bara förstörd för jag har ganska mycket träningsvärk i kroppen men också för att måndagen och onsdagens aerobics pass är inställda!!! Vad ska jag nu ta för pass de dagarna?
Har suttit och kikat på deras schema, men vill inte ta något annat pass, jag vill gå på aerobicsen :( Hoppas verkligen att den kommer tillbaka någon gång! Men det är inte bara tråkigt att de försvunnit från schemat, detta innebar också att mina bästa ledare inte finns kvar.. De är så jäkla bra på att peppa och grymma passledare...

Som sagt sitter och kikar på andra pass och nu tror jag att jag ska lägga upp mitt träningsschema så här, kan bli ändringar om jag inte gillar måndagens och onsdagens pass jag skrivit upp nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0