30 day song challenge

Hej! VI HITTADE LAMPSKÄRMAR! :D Haha, vi har inte haft lampskärmar på 3 veckor och har letat efter ett par speciella  men idag kom vi fram till att vi vill ha enkla lampskärmar så det passar bättre med kökslampan(som jag inte har visat er, får bli i ett kommande inlägg). Vi köpte också handdukar och ett nytt strykjärn(tråkigt att köpa!)

Men de jag ville berätta är att jag gillat en grupp på facebook som heter "30 day song challenge". Då ska man utifrån en lista lägga upp efter kategori en låt som passar kategorin. Tänkte att jag skulle dela den listan med er också! Så varje dag i 30 dagar får ni ett musiktips, kan man ju kalla det, från mig. Börjar med första redan nu!

Dag 1, min favoritlåt (har många så det får bli en av mina favoriter):

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

2011-08-22 @ 13:45:58
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0