Diva



HEj! Jag har precis satt igång en deg för ikväll är det hemmagjord pizza! :D Det är så jädrans gott =) Vi kör med egen deg, pastasås, mozarella, skinka, valfri fyllning och skuff in i ugnen! :D Jag älskar den :) Men det blir inte förrän om en timme, måste jäsa först.

-Just de! Har ju inte visat er vad jag har köpt! Har sålt lite studentböcker på blocket så va tvungen att gå in  på makeupstore och handla lite =) Så nu får jag ta fram kameran, sminket och så får ni se i nästa inlägg vilka de blev! :D 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

2011-08-21 @ 17:35:12
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh det låter hur mysigt som helst tycker jag :)

Nej jag var i Italien förra året, Rom den gången!



Tack så hemskt mycket! :)

2011-08-21 @ 20:00:51
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0