Måste ventilera lite

Idag har jag kommit underfund med massa saker, bla de här:

1. Bara för att man vill att bussen ska köra snabbt så går det jättesegt trots att det bara är två personer på bussen.

2. Personer som bor i Sverige(har ingen erfarenhet av andra länder) är alldeles för otrevliga. Eller alltså många är säkert jättetrevliga, missförstå mig inte. Men om jag säger tack till en person på gatan för att han räddar mitt paket från att trilla ner i backen från cykeln så kan väl han le och säga varsågod istället för att blänga på mig som om jag vore dum i huvet som fraktar paketet på min cykel.

3. Jag stressar för mycket, jag har i stort sett köpt klart alla julklappar, har tre kvar och en av dem tjatar jag på mina syskon om för vi ska gå ihop på den, jag har redan skickat iväg julkorten och alla har fått dom. Skulle också gärna vilja julbaka allting och ställa upp julgranen och laga nyårsmiddagen redan imorgon...Måste lära mig att slappna av annars blir det kraftig magkatarr igen som förra julen :S !


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har väldigt rätt! Folk i Sverige är inte lika trevliga utåt som människor är i vissa andra länder! Dock kan folk i andra länder också bli lite för trevliga... Skypa någon dag nästa vecka? Så du kan varva ner för en timme eller två? :) <3

2011-12-02 @ 04:29:28
URL: http://liindaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0