A list to get to know me!

Hej! Jag har pysslat hela dagen med rummet, nu är det istortsett klart! :P Ska bara(bara och bara :S) köpa en stor växt, ställa undan gamla tv-skärmen och dekorera bänken där den står.. Svårt att förklara men kan visa före och efter bilder så får ni se vad jag menar :P

Men jag ville berätta att jag tänkte köra lite inlägg utifrån en lista. Vissa kallar det en 30-dagars lista men jag tänkte inte döpa inläggen för dag 1, 2, 3 osv. Utan bara gå efter vad de heter. Då behöver jag inte känna mig tvingad till att göra dem varje dag utifalla att jag har andra roliga inlägg att bjuda på :D

Men inläggen lägger jag iallafall i en egen kategori som jag kallar "Lära känna mig-lista" Mest för att göra det enklast, då vet ni vart ni hittar dem! :P 

– Presentera dig själv
– Mina föräldrar
– Jag & mitt <3
– Vad jag åt idag 
- Vad är kärlek? 
– Min dag 
-  Favoritlista
– Ett ögonblick
– Hobbys 
– Vad jag hade på mig idag 
– Mina syskon 
– I min handväska 
– Den här veckan 
– Vad jag behöver just nu 
– Mina drömmar 
– Min första lägenhet 
– Mitt favoritminne 
– Min favoritfödelsedag
– Detta ångrar jag 
– Den här månaden 
– Ett annat ögonblick 
– Det här upprör mig 
– Det här får mig att må bättre 
– Det här får mig att gråta 
– En första 
– Mina rädslor 
– Min favoritplats 
– Det här saknar jag 
– Utbildning
– Ett sista ögonblick


Kommentarer
Postat av: Alla

sv: Skönt att höra. Aha okej, sov gott. Jodå det är fint. :)



Godnatt!

2011-07-02 @ 01:33:41
URL: http://allasaleh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0