I like to think I was created for a special purpose

Godmorgon till er som precis har vaknat! :D Själv gick jag upp kl 7 :( Har tvätten idag...  Passade på att ta min morgonpromenad efter jag hade varit nere första gången, prövade att gå en ny väg. Tog 50 min och det var en jättebra väg längs vattnet på en grusväg. Inga bilar, ingen känsla av storstad, inga gåsar som jagar en(har faktiskt hänt). 

Idag ska jag och Markus åka och handla jordgubbar =)! Jag tror inte ni kan förstå hur mycket vi älskar jordgubbar och hur mycket vi egentligen äter! :D Jag kan fota våran bunke sen och räkna hur många dagar det tar innan vi äter upp den :P

Jag skrev om att jag kanske skulle upp på stan igår, och så blev det tillslut :P Behövde nya bh:ar så gick runt och strosade lite och hittade två st. tillslut! Hur de ser ut får ni se i ett senare inlägg idag!

Men nu ska jag ner till tvätten igen och hänga upp och starta en ny vända :S  


Kommentarer
Postat av: MelissaNabantosPettersson

ja det är bra hur är det själv? :)

2011-07-05 @ 13:53:07
URL: http://melissapettersson.blogg.se/
Postat av: MelissaNabantosPettersson

gud vad roligt! ska till skåne nu på lördag och det kommer bli mysigt för har ett gäng med kompisar där som är nere på loven sen ska jag på ridläger sen börjar skolan igen ... även fast jag är väldigt taggad till den för jag börjar 7:an och det blir en helt ny klass ;)

2011-07-05 @ 16:19:20
URL: http://melissapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0