Presentera dig själv

Godmorgon! Idag ska jag och älskling hjälpa min Pappa med familj att flytta i Strängnäs. Så vi kommer vara borta hela dagen och utan tillgång till dator så jag har tidsinställt inlägg åt er så att ni har något att läsa medans jag sliter som flytthjälp :P

Men jag tänkte påbörja ett inlägg till "Lära-känna-mig-listan"

Namn? Malin Elisabeth Ericsson
Född? 1988 på Eskilstuna BB
Uppvuxen: Strängnäs
Bor? Örebro
Längd? 166 cm
Skostorlek? 38-39

Piercingar? Har nog 7 i öronen men använder bara 2
Tatueringar? Ja, 2 st. En stor på halva ryggen och en på foten med mitt namn på :)

Jobb? Jobbade på ett lager efter gymnasiet, nu pluggar jag till lågstadielärare
Drömyrke? Hade jag varit liiite bättre på att sjunga så kanske artist =)
Plats du vill resa till? Hawaii, Afrika
Läser just nu? Den andra kvinnan
Läser helst? Skvaller & -modetidningar, böcker baserade på verkligheten
Tittar helst på? 90210, Gossip girl, greys anatomy, glee, ensam mamma söker
Lyssnar på? Oj massa olika musik :) allt från johnny cash till lars winnerbäck till det senaste på radion

Mest använda affär: Willys, Hm, Cubuc
Det dyraste jag köpt? Soffan
Senaste fyndet? Handlade på HM:s rea nyss
Lyxartikel? Hmm :S Tror inte jag äger någon...

Motionerar du? Går promenader, men ska börja på Friskis&svettis till hösten
Vilket schampo använder du? Gliss
Vilken parfym använder du? Victoria Beckham
Vad är du rädd för? Total ensamhet, krossat hjärta, ormar,krig och massa andra hemska saker 

Beskriv dig själv med 3 ord? Flummig, envis, obeslutsam!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag och min pojkvän flyttade hit tillsammans :P Han fick jobb och jag ville ju inte låta honom resa själv, så då hamnade även jag här.



Jo men det är la bäst att ta allt man kan :) Jag har läst en himla massa olika fristående kurser som inte har något att göra med varandra, så om man läser till något speciellt ska man nog ta det mesta tycker jag :P

2011-07-02 @ 11:52:34
Postat av: Ylva

Sv. Det är kul att shoppa på nätet också, men jag föredrar ändå butik eftersom man kan fråga.



Har faktikst köpt rätt mycket på rean, lär bli lite till också, haha :)

2011-07-02 @ 13:25:45
URL: http://ylvwes.blogspot.com
Postat av: selma

SVAR: Jaa, den är så himla fin den låten! I helgen händer det faktiskt någonting här i lilla Ludvika :P Det är Ludvikafesten, det kommer lite artister och sånt och spelar, så jag ska väl dit :)

Vad ska du hitta på själv?



Tjusig tatuering, har du någongång ångrat att du gjort en sån stor? :)

2011-07-02 @ 14:19:42
URL: http://selmas.blogg.se/
Postat av: Ida

JÄVLAR vilken snygg tatuering, hur mycket kostade den att göra och hur lång tid? Grymt snygg!!

2011-07-05 @ 12:13:37
URL: http://Www.idabohlin.devote.se
Postat av: linnea, - FOTOGRAFI

snygg tatuering :)

2011-07-05 @ 12:33:10
URL: http://linneaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0