Better suck it up!

Hej!
Har suttit och tittat på massa Greys Anatomy avsnitt nu på kvällen :) Hann inte se när jag fortfarande hade skola så sparade avsnitt nu till sommaren när jag är ledig :P Massa som hände ju, där med callie osv... Lite sorgligt ett tag!

Men lite på tal om skolan så fick jag nu på kvällen tillbaka anteckningar från min lärare på min uppsats jag lämnade in för tre veckor sen. Jag ska komplettera lite grann, kändes lite tråkigt först. Men det är iallafall ingen tenta jag behöver göra om så jag har ändrat lite redan och ska göra klart resten imorn, de var inte så jobbiga grejer. :P

Funderar på den här till header istället, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0