Make me move like a freak

Godmorgon!
Är det bra med er? Jag känner mig dock seg och smått förkyld :( Tur att jag inte ska hitta på så mycket idag, då kan jag vila upp mig... Ska strax åka och handla lite mat till veckan, något vi alltid gör under helgen :P

Men jag funderar på att köra en dagens blogg idag! Vad tror ni om det? Kika in om ett par timmar så kan ni anmäla er om ni vill vara med! :D

Va ute hos M's föräldrar igår, jag passade på att ta med kameran och fota lite :P Har bestämt mig nu att lära mig min kamera på riktigt! - Kör istort sett bara på auto...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera?:) Det är underbart att fotografera när man kan lite mer om kameran :)

2011-06-26 @ 13:04:35
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera?:) Det är underbart att fotografera när man kan lite mer om kameran :)

2011-06-26 @ 13:04:36
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilka fina bilder! Bra kvalité måste jag säga. =)



Sen har du även en jättefin bild, i din header.

2011-06-26 @ 13:15:42
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej igen!

Japp det är min hund, hon är 3 år. :D

2011-06-26 @ 13:19:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0