Ny men ändå inte!

Hej!
Nu har jag bytt till denna blogg från min förra:
http://whatsonmymindrightnow.blogg.se
Ni som vill gå tillbaka i arkivet kan gå in på den gamla(adressen på raden ovanför) men om ni vill ha mer uppdaterande inlägg så får ni fortsätta gå in på bloggen ni tittar i nu :) Det kommer vara samma kategorier som den förra men bara ett nytt lättare namn att minnas :)

På ett sätt ville jag inte byta bloggnamn vilket innebär att allt gammalt ligger kvar på den gamla adressen. Om ingen vet hur man ändrar det förstås?
Men jag ville ändå ha en lättare bloggadress, så jag hoppas att ni som brukar titta in på min blogg fortsätter på den här nu :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0