Snoken har blivit tjock...

Godmorgon =) hur mår ni? Jag mår liiite bättre än igår, halsen är inte taggtråd längre, bara lite tjock. Tjock är också allting i min näsa och jag tror markus tog med sig nässprayen till jobbet, han är nämligen också förkyld :S

Vet ni vad jag kom på nyss???? Det är en månad till julafton, i helgen är det första advent och nästa vecka är det 1a december. Tiden går så sjukt fort nu...! Jag hade gärna tagit ner allting från vinden och börjat pynta, men det får jag inte för markus som tycker man inte ska pynta innan första advent... Så jag får pynta på måndag, för är borta hela advent..

Det jobbiga är att det är bara andra julen i våran lägenhet och jag kommer inte ihåg hur jag pyntade förra året, så ska bli kul att se vart alla tomtar och dylikt hamnar nånstans iår =)

Så här såg det ut på tvbänken förra året:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0