Träning och sånt

Så jag har tränat en hel del på sistonde! Körde ett pass senaste idag :P -Aerobis =) Även om jag kör hårt på träningarna och tränar regelbundet så kör jag inte helhjärtat, inte 100% helt enkelt. För mig som vill tappa de sista kilon innan jag är nöjd med min kropp och mig själv så handlar det om kosten också. Kosten har jag inte ens ägnat 50% åt, tycker om det goda alldeles för mycket.

Jag var duktig i början med kosten när jag började träna men har inte lyckats ända ut. Blivit lat på sistonde, tappat förtroendet att jag skulle klara av att nå mitt mål. Men nu känner jag mer driv än någonsin! =) Det kommer bli jobbigt men jag ska till en början bli av med sockerberoendet och äta mycket bättre!

Om ni vill lämnar jag en rapport av nåt slag, intressant?


Bild från när jag kände mig duktig =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Kämpa kämpa kämpa! Har själv jättesvårt att sköta kosten men jag kämpar på! :p



Lycka till

2011-11-17 @ 11:30:12
URL: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0