Ändra mitt hår?

Jag har en bekännelse, jag har aldrig färgat mitt hår, men jag börjar bli sugen på det =) Jag såg Rachel Bilsons serie Hart of Dixie i veckan och jag gillade hennes hår jättemycket i den. Det är mörkare i botten och sen gradvis ljusare ju längre ner mot topparna man kommer



Jag vet inte hur extremt jag vill gå men den här tjejen har också samma stil på håret, dock väldigt ljust i topparna så tror inte jag vågar det första gången, men det är skitsnyggt på henne:



Vad tror ni om det då? Skulle jag passa i det?


Kommentarer
Postat av: matilda

ja tycker du ska undvika att färga då du har så bra "grund" färg som du har, blir så mycket jobbigare med utväxten hela tiden att det inte är värt det ;) Satsa på en toning kanske, om du är sugen på något nytt!

2011-10-02 @ 10:11:15
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0