Beautiful

Hej! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering! Jag tentapluggar... roligare än så var det inte! Sitter och nöter in ord i olika ordklasser, roligt va?.... :S

Något som var riktigt roligt var RAW igår =) Skrattade hela kvällen lång :) Bäst var Soran och Mårten, men alla var duktiga, så jag och Markus(det var hans present från mig) hade det riktigt roligt igår! Jag rekommenderar att gå på det, kommer tillbaka till Örebro i november igen. 

I eftermiddags var jag på stan med Markus och skulle kika in mössa och vantar på ginatricot, men kom aldrig in i den butiken för Cubus hade 30% rabatt i hela butiken, så blev en mössa och ett par vantar där i stället :P Ska gå och ta kort på det och visa er i nästa inlägg =)

Såg nyss den här bilden på Aftonbladet, så fin och vacker!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0