Killing me softly

Godmorgon! Tog mig en välbehövlig sovmorgon, så vaknade 8:30 :P Men det är sovmorgon för mig! Jag var på halloweenfest i lördags och vaknade 7 dagen efter :S så var lite trött igårkväll.. Höll på att somna på soffan först, men ensam hemma som jag var, så kunde inte markus väcka mig på soffan och säga att vi skulle lägga oss, så jag la mig i sängen istället.

Idag har jag pluggat sen frukost! Ska fortsätta några timmar till, förutom lunchpaus. Börjar känna pressen nu, imorn börjar hemtentan(som är till måndag) samtidigt som jag måste plugga till salstentan som är på torsdag. Ska bli så skönt när denna vecka är över!!

Vad gör ni denna dag? 


Liten Malin, utan några måsten:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0