Så jädra taggad! :D

Hej! Hur mår ni? Jag mår bra! -Lite träningsvärk i vaderna =) Körde mitt favoritpass igår och det är dans fuego på friskis. Det är så himla kul och jag längtar alltid till nästa torsdag precis efter passet =)

Det roligaste från igår var att efter passet kom ledaren fram till mig och sa "Du kör på riktigt bra!" =) Hon gick dessutom samma pass som mig i tisdags(styrka) Det är så roligt att bland 100 personer som står och dansar framför henne, så uppmärksammar hon mig =) Fick värsta kicken! Det hårda jobbet på träningen börjar dessutom synas på vågen också så just nu känner jag mig så himla taggad :D

Den här låten lyssnade jag på igår morse och vart så himla taggad när jag hörde den, stod och shakade och dansade för mig själv =)


Kommentarer
Postat av: Sara

okej, hihi. men tycker den är bilden är söt så den behöver du ju inte byta ut! :)



har faktiskt inget inplanerat i helgen, och det tycker jag är riktigt skönt. :) bara göra det man känner för just då :)

vad ska du själv göra? :)

2011-10-21 @ 12:24:41
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0