Ska till Marieberg nu!

Godmorgon! Idag är både jag och Markus lediga, älskar såna dagar för då ligger vi alltid kvar lite extra länge i sängen , äter frukost tillsammans och en dag som idag så åker vi och shoppar! Jag fick pengar av <3:at i present så ska kolla efter träningskläder som de pengarna ska gå till :) Träningen blir så mycket roligare när man har "fina" kläder på sig.

På tal om träning så var jag på ett grymt pass med latindans igår. Och jag var på så himla dåligt humör igår under dagen, men efter passet var jag samma Malin igen =) Får alltid en sån kick efter torsdagspasset!! :D Längtar redan till nästa torsdag!


Hittar jag något på Marieberg får ni se det senare! =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0